» » D vitamini nədir? Hansı qidalarda D vitamini var?

D vitamini nədir? Hansı qidalarda D vitamini var?

D vitamini nədir? Hansı qidalarda D vitamini var?


"D vitamini nədir? D vitamininin faydaları nələrdir? Hansı qidalarda D vitamini var? D vitamini çatışmazlığını necə aşkar etmək olar?" D vitamininin əhəmiyyəti haqqında  nələri bilmək lazımdır?

 Təqdim etdiyimiz yazıda bu suallara cavab tapacaqsınız.

Bir çoxumuz D vitamini olan qidalarla maraqlansaq da, D vitamini çatışmazlığının qarşısını almaq üçün damcı və ya ampulalardan istifadə etsək də, bədənin D vitamini ehtiyacını qarşılayan ən yaxşı mənbə Günəşdir. Dəri günəş işığını sintez edir və onu D vitamininə çevirir. Bu, D vitamininin faydalarını bədənə gətirməyin ən yaxşı yoludur. D vitamini çatışmazlığının halsızlıq, sümük ağrısı, saç tökülməsi kimi əlamətləri  olsa da, əsasən,  çatışmazlığı uşaqlarda osteoporoz (sümük itkisi) və raxit kimi xəstəliklərə məşhurdur. Habelə, D vitamininin çox olması  qanda kalsium yığılmasına səbəb ola bilər.  Bu fəsadla  əlaqəli xəstəliklər törədə bilər. 

 

D vitamini çatışmazlığının əlamətləri hansılardır?

D vitamini çatışmazlığı uşaqlarda raxit, daha yaşlı yaşlarda isə osteoporoz, yəni osteoporoza səbəb olur. D vitamini çatışmazlığı, eləcə də D vitamini artıqlığı bəzi pozğunluqlara səbəb ola bilər. D vitamini həddindən artıq qəbul edildikdə qanda kalsium yığılır. Böyrək daşları, ürək və böyrək çatışmazlığı D vitamininin çox qəbulu nəticəsində yaranan xəstəliklərdir. Tərkibində D vitamini olan təxminən 100 qram qida gündəlik D vitamini ehtiyacının yüzdə 10-unu qarşılayır. D vitamini ehtiyacını yalnız qida ilə qarşılamağa çalışmaq, bu qidaların tərkibində yağ olduğu üçün xolesterolu artıra bilər.

 

D vitamini çatışmazlığının simptomları depressiya, sümük ağrısı, tez-tez soyuqdəymə və yorğunluq kimi özünü göstərə bilər.

 

D vitamininin həddindən artıq olmasının simptomları D vitamininin həddindən artıq qəbulu, bədən çəkisinin qeyri-iradi və sürətli itirilməsi, yorğunluq, yer və zaman qavrayışının pozulması, qusma və ya qəbizlikdə özünü göstərə bilər.

 

Tərkibində D vitamini olan qidalar:

 

Süd, ayran, kefir, pendir qatıq və kərə yağı;

qızılbalıq;

skumbriya;

qaraciyər;

yumurta sarısı;

şirin kartof;

balıq yağı;

göbələklər;

cəfəri;

ovulmuş gicitkən;

yulaf və s.

 

Unutmayın! D vitamini çatışmazlığından qaynaqlanan xəstəliklərə qarşı diqqətli olmaq üçün hər kəs tərkibində D vitamini olan qidaları qəbul edərkən öz xüsusi sağlamlıq şərtlərinii nəzərə almalıdır.


D vitamini nədir? Hansı qidalarda D vitamini var?


Qeyd: Türkcədən tərcümə ilə təqdim olunur.

Hörmətli qonaq, Şərh yazmaq üçün zəhmət olmasa hesaba daxil olun ya da Qeydiyyatdan keçin.

Şərhlər:

Şərh Yaz
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu Xəbəra şərh əlavə edə bilməz.