» » Məktəbə getməyən uşaqlar

Məktəbə getməyən uşaqlar


Liberiyada ibtidai yaşlı uşaqların, demək olar ki, üçdə ikisi məktəbdən çıxır. Liberiyadan sonra ikinci yeri tutan Cənubi Sudanda uşaqların 59 faizi ibtidai təhsil hüququnu dərk etmir və ölkədə hər üç məktəbdən biri davam edən münaqişələr səbəbindən fəaliyyət göstərə bilmir.
Əfqanıstan (yüzdə 46), Sudan (yüzdə 45), Niger (38 faiz) və Nigeriya (34 faiz) də məktəbdənkənar uşaqların sayına görə ən yüksək 10 ölkə arasındadır.
Bu, humanitar fövqəladə halların və uzun sürən böhranların uşaqları məktəbdən necə çıxardığını açıq şəkildə göstərir.
Milyonlarla uşaq məktəbə qayıdarkən bu ay yayımlanan UNICEF məlumat təhlili, əsasən münaqişələrdən, uzun müddət davam edən quraqlıqlardan, şiddətli daşqınlardan, zəlzələlərdən və həddindən artıq yoxsulluqdan təsirlənən ölkələrdə təhsil böhranının miqyasını ortaya qoyur.
UNICEF -in qayğısı, münaqişələrdən, təbii fəlakətlərdən və həddindən artıq yoxsulluqdan təsirlənən ölkələrdə təhsilsiz böyüyəcək uşaq nəslinin öz ölkələrinə və iqtisadiyyatına töhfə vermək bacarığı olmadan böyümələridir. Bu o deməkdir ki, milyonlarla uşaq və onların ailələri üçün onsuz da çətin vəziyyət daha da pisləşəcək.
2016 -cı ilin may ayında Dünya Humanitar Sammitində yeni bir qlobal qaynaq platforması yaradıldı. "Gözləyə bilməz Təhsil" adlanan bu təşəbbüsün məqsədi, böhran dövründə humanitar müdaxilə ilə böhrandan sonrakı uzunmüddətli inkişaf arasındakı fərqi proqnozlaşdırılan resurs təminatı ilə aradan qaldırmaqdır.
Məktəbdənkənar uşaqların ən yüksək olduğu 10 ölkə arasında olmasa da, Suriyada məktəbdənkənar uşaqların sayı (5-17 yaş) 2,1 milyon olduğu qeyd edilmişdir. Bundan əlavə, qonşu ölkələrdə qaçqın olan 600 min suriyalı uşaq məktəbə gedə bilmir.
Somali və Liviya da daxil olmaqla bəzi ölkələr üçün inzibati qeydlərdən və ya araşdırmalardan etibarlı son məlumatlar mövcud deyil. Bunun səbəbləri arasında bu ölkələrdə davam edən qarşıdurmalar var.
UNICEF Təhsil Şöbəsinin rəhbəri Jo Bourne dedi: "Münaqişədən təsirlənən ölkələr üçün, məktəb uşaqlarını böhran keçdikdən sonra cəmiyyətlərini yenidən qurmaq üçün lazım olan bilik və bacarıqlarla təchiz etmək, onlara öhdəsindən gələ biləcək sabitlik və normallaşma hissi verir. Qısa müddətdə travma ilə. Fiziki təhdidlərə qarşı da qoruyur. Uşaqlar məktəbə getmədikdə, təhqirlərə, istismara və silahlı qruplara cəlb olunmağa daha həssas olurlar. "

Qeyd: Yazı türkcədən tərcümə ilə təqdim olunur.

Hörmətli qonaq, Şərh yazmaq üçün zəhmət olmasa hesaba daxil olun ya da Qeydiyyatdan keçin.

Şərhlər:

Şərh Yaz
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu Xəbəra şərh əlavə edə bilməz.