» » Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Gözəl bir bədənə sahib olmaq üçün bir çox qadının diyetalar saxlamaq, ac qalmaq kimi çətin yollardan keçməsi lazımdır və bu çox güclü bir iradə tələb etdiyi üçün həftə başında başlayan diyetalar və arıqlama rejimləri həftə bitmədən çoxdan bir kənara atılmış olur. Ancaq yüngül dietalarla, uzun müddətdir arzuladığınız bədənə qovuşmaq əslində çox asandır.
Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar sualını öz-özünüzə vermənizə baxmayaraq haradan və necə başlamağı bilmirsinizsə, sizin üçün maddələrə ayıraraq şərh etməyə çalışacağıq.

Yeməklərdən əvvəl su için

Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Bədənimizin gündəlik su ehtiyacı 2 litr miqdarındadır. Bədən ehtiyac duyduğu bu suyu əldə edə bilmədiyində, maddələr mübadiləsi sürətində yavaşlama meydana gəlir və çəki artımına səbəb olur. Ancaq ehtiyac duyulan suyun tək və böyük miqdarda deyil, gün içərisində pərakəndə bir şəkildə qəbul edilməsi əhəmiyyətlidir.
Bundan əlavə, yeməklərdən əvvəl içilən bir neçə stəkan su, yeməkdən xeyli az yeyərək qalxmanızı təmin edəcək. Təbii və məcburedici olmayan bir pəhriz üsulu olaraq yeməklərdən əvvəl su içməyi nümunə göstərə bilərik.

Daha kiçik normalardan istifadə edin

Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Yeməklərinizi boşqablarda yeyirsiniz, ancaq bu boşqablar bəzi zamanlar bir neçə boşqaba bərabər gələcək qədər böyük ola bilər. Əgər boşqabınıza daha az yemək qoyaraq yeməyi vərdiş halına gətirsəniz, zamanla daha çox yeməyə olan ehtiyacınız da ortadan qalxacaq.

Yavaş-yavaş çeynəməyi unutmayın

Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Toxluq hissinin beyin tərəfindən qəbul edilməsi 15-20 dəqiqədən daha çox davam edir və buna görə yeməkləri daha qısa müddətdə yemək, tox olduğunuzun fərqinə varmadan çox qida qəbul etmək mənasna gəlir. Yavaş və təmkinli bir şəkildə qidalanaraq artıq yemək qəbulunun qarşısını ala bilərsiniz. Çəngəllə, mümkünsə çin çubuqları ilə yeməyə çalışın. Az müddətdə nəticəni fərq edəcəksiniz.

Şirniyyat yemənizə sərhəd qoyun

Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Acdığınızda bədəniniz şirniyyat yeməyi tələb edə bilər, ancaq karbohidratların qan şəkərini çox sürətli şəkildə yüksəltməsi və qısa müddət içərisində salmağa daha çox qida qəbulu reallaşdırmanıza səbəb olmaqdadır. Bu qəbulun qarşısını almaq üçün şirniyyat istəyəndə kiçik, pendirli məhsulları və ya aşağı kalorili südlü şirniyyatları seçim edə bilərsiniz. Kofe, mixək, darçın kimi ədviyyatları iyləmək də şirniyyat həvəsinizi ötürə bilər.

Tərəvəz yeməyi unutmayın

Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Tərəvəzlər verdikləri toxluq hissinə baxmayaraq ət məhsullarına görə çox daha az kalori verirlər. Beləcə həm uzun müddət toxluğunuzu qorumanız həm də daha az enerji alaraq bunların yağa çevrilməsinə maneə törətmə şansına sahibsiniz. Xüsusilə, içərisində bol miqdarda yağ saxlayan ət məhsullarından uzaqlaşaraq, rasionunuza hər zaman tərəvəzi bol yeməklərdən əlavə etməyi unutmayın.
Axşam saat 6-dan sonra yemək yeməməyi vərdiş edin.
Hər zaman sağlam və gözəl olun!

Pəhriz saxlamadan necə arıqlamaq olar?

Hörmətli qonaq, Şərh yazmaq üçün zəhmət olmasa hesaba daxil olun ya da Qeydiyyatdan keçin.

Şərhlər:

Şərh Yaz