» » Uşaqlar və şirniyyat

Uşaqlar və şirniyyat

Uşaqlar və şirniyyat

Dünya Sağlamlıq Təşkilatının müəyyən etdiyi rəqəmlərə görə, 1-3 yaşarası uşaq gündəlik 12 çay qaşığı şəkər, 4-8 yaşarası uşaq 22 çay qaşığı şəkər, 9 ilə 19 yaş arası gənclər isə gündə 29 ilə 34 qram şəkər qəbul edə bilərlər. 1 çay qaşığı şəkər 2 qram toz şəkərə bərabərdir.
Uşaqlarımızdan daha sağlam bəslənmə vərdişi yaratmaq istəyiriksə, əvvəl özümüzdən başlamalıyıq. Uşaqlarımıza sağlam bəslənmə modeli olmamız üçün nümunə olaraq liderlik etməliyik.
Uşaqlarımızın yemək yemə vərdişləri doğumdan əvvəl başlayır, buna görə şəkərli yemək və içkilərdən istifadə nə qədər erkən olsa o qədər yaxşı olar.
Uşaqlarımıza erkən yaşda şəkərli qidaları qadağan etdirməmiyik. Amerika Ürək dərnəyi (AHA) 2 yaşdan aşağı uşaqların şəkər əlavə olunmuş qidaları və ya içkiləri qadağan etməməyi təklif edir. Körpələr ilk altı ay ərzində ana südü qəbul edir, ikinci altı aydan iki yaşına qədər dövrdə ana südü əlavə qidalarla birlikdə uşaqlara verilir. İkinci altıaylıq dövrdə şəkər yerinə meyvə püre və ya təbii dadlandırıcı olan bəkməz seçim edilə bilər. Balı, ehtiva etdiyi bakteriya səbəbi ilə 1 yaşından əvvəl verməməliyik.
Uşaqlarımızla çəki alma1, ya da çəki vermək kimi mövzular haqqında danışşmamalıyıq. Yalnız uşağımızın sağlam bəslənməsi lazım olduğuna mərkəzlənməliyik. Onlara sağlam bəslənmənin qiymətli bir vacibliyinə diqqət ayırıb, uzun və xoşbəxt bir həyatın təməlini yaratmalıyıq.
Ana və ata olaraq uşağımızın sağlam qida seçkiləri etmə qabiliyyətinə inanmalı, doğru dəstəyi və cəsarəti təmin etməliyik. Uşaqlarımıza doğru bəslənmə elementlərindən ibarət olan və istifadə edəcəkləri müxtəlif sağlam qidaları göstərərkən, zamanla uşaqlarımız qida ətrafında sağlam seçkilər keçirməyi biləcəklər.
Gizli şəkər anbarı olan qidalara (şirin qazlı içkilər, paxlava, keks, tort, hazır meyvə suları, jelibon, meyvə şokoladlı draje, çips, hazır sousla, ətirli süd məhsulları, hazır meyvə yoqurtları, siroplu kafelər və s yerinə meyvələr, tərəvəzlər, süd və süd məhsullarındakı qidalandırıcı şəkərləri uşağımızın sağlam qidalanma planında yer verməliyik.
Erkən yaşda yemək qaydalarını öyrətməliyik.
Bir ailə olaraq yemək hazırlayarkən, uşaqlarımız ilə birlikdə yemək hazırlamalıyıq. Beləliklə, onlafın da iştirak və kömək etdikləri sağlam qidanı yeməyi daha çox istəyəcəklər. İşlər, ailələri ilə birlikdə yemək yeyən uşaqların daha sağlam qidalanma meylində olduqlarını göstərmişdir.
 
Uşaqlar və şirniyyat

Mənbə: Türkcədən tərcümə ilə: https://www.uplifers.com/cocugumuzu-seker-bagimliligindan-kurtarmak-icin-ne-yapmaliyiz/#ixzz5RXtn7sGP

Hörmətli qonaq, Şərh yazmaq üçün zəhmət olmasa hesaba daxil olun ya da Qeydiyyatdan keçin.

Şərhlər:

Şərh Yaz