» » İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

Artıq çəkiyə ən çox səbəb olan faktorlardan biri də iştahadır. Qida mütəxəssisləri bu qənaətdədirlər ki, iştahanı da nəzarət altında saxlamaq mümkündür və lazımdır: "İştahanı idarə etmək çox əhəmiyyətlidir ki, bu da sizin formada qalmanıza kömək edir."

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

Səhər yeməyi: Gecə boyunca orta hesabla 12 saatlıq bir aclıq yaşayarıq. Yatarkən aclığımızı fərq etməsək də, bədən gecə boyu işə və enerji xərcləməyə davam edər. Gecə yuxusundan sonra bədəni və beyni təkrar qida elementləri ilə və enerji ilə səhər yeməyində doldurmasaq halsız və psixoloji əsəbilik başlayır. Xüsusilə məktəb yaşındakı uşaqların məktəb müvəffəqiyyəti üçün səhər yeməyi çox əhəmiyyətlidir.


Kafein-tein: Yaşıl çay və qəhvə gündə 2 dəfə

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

Saqqız: Xüsusilə günortadan sonra 1 qəlyanaltını əvəz edir, hər gün 25 kalori daha az qəbul edilir, bu da həftədə 175 kalori az qəbul etmək deməkdir.

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

 

Darçın: Qan şəkərini həm salar, həm də sabit saxlayar.

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

Yağ: Yeməkdən sonra qəbul edilən yağ, mədənin yavaş boşalmasını təmin edir, öd sekresiyasını artırır və bizi tox hiss etdirir. Zeytun yağı, kokos yağı və kətan yağı yeməklərdə mütləq olmalıdır. Fındıq, qoz, badam da istifadə edilməlidir.

 

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

 

Lifli qidalar: Sağlam ürək və gözəl bir görünüş təmin edən pəhrizdə, lifli qidalar həzm sistemimizin nizamlı işinə kömək olur, gec həzm olunduğundan gec açlıq hiss edilir. Bundan əlavə qandakı yüksək xolesterolu salmağa və qan şəkərinin səviyyəsini sabit saxlamağa kömək edə bilər.

 

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

 

Limon: Həzm sisteminin sağlam işini təmin edir. Mədə turşusu istehsalını artıraraq həzmi çətin qidaların (yağlı qidalar, qırmızı ət və s.) həzminə kömək edir. Limon suyu eyni zamanda qaraciyərin öd istehsalını artıraraq yağların həzmini asanlaşdırır.

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun 

Zülal: Zülallar karbohidratlardan və yağlardan daha uzun müddət tox tutar.
Birlikdə karbohidratla qəbul edilərsə, həzm yavaşlayar kilo verməniz çətinləşər. İdeal pəhrizdə nəticə əldə etmək üçün, ilk 7 gün heç karbonhidrat qəbul etmədən, yalnız zülal istehlak etməkdir.


İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

 

Qulaqdakı iştah nöqtəsini xəbərdar edin: Çox acdığınızda "tragus" nöqtəsinə (qulaqla yanağın birləşdiyi yerdəki çıxıntılı qığırdaq hissəsi) baş və işarə barmağınızla təzyiq etsəniz və ya masaj etsəniz davamlı toxluq hiss edərsiniz.Bəzi insanlar davamlı olaraq həmin nöqtəyə təzyiq edərək iştahı azaltmaq üçün həmin hissəyə sırğa taxmağa üstünlük verirlər."

İştahasını azaltmaq istəyənlər mütləq oxusun

 


Hörmətli qonaq, Şərh yazmaq üçün zəhmət olmasa hesaba daxil olun ya da Qeydiyyatdan keçin.

Şərhlər:

Şərh Yaz