» » Uşağınızın asanlıqla yuxuya dalması üçün bunları edin

Uşağınızın asanlıqla yuxuya dalması üçün bunları edin

Müəllif: Anaveusaq.az от 2-06-2021, 20:00
Uşağınızın asanlıqla yuxuya dalması üçün bunları edin

Bütün gecə yatan az uşaq var. Xüsusilə ilk iki ayda yenidoğulmuşlar təsadüfi olaraq gündə 12-18 saat yatırlar. Gecələr fasiləsiz yatırlarsa, deməli,  1 yaşına çatırlar. Buna görə də valideynlər  üçün  bəzi tövsiyələrimizi edirik:  

1. Onun yuxuya getməsinə kömək edin.  

Körpənizi hər gecə yatdırırsınızsa və sonra təkbaşına yuxuya getməsini gözləsəniz, təəssüf ki, bu gözlənti    xəyal ola bilər. Onu yuxuya vermək əvəzinə, yuxuya getməsinə kömək etmək üçün bir yuxu dostu almağa çalışa bilərsiniz. Əks təqdirdə, gecə yarısı oyandıqda sizi oyatmağa və yenidən yuxuya getməyiniz üçün kömək istəməyə davam edəcəkdir.

 

2. Həddindən artıq yorğun uşaq rahat yata bilmir, bunu qəbul edin.

Körpələr və məktəbəqədər uşaqlar gecə və gündüz yuxuları da daxil olmaqla  gün ərzində saat  11 ilə 14  arasında yuxuya ehtiyac duyurlar. Uşağınızın yuxu vaxtlarını, yeməklərini və oyun vaxtlarını nizamlı yuxu üçün təyin edin.

 

3. Ayrılıq narahatlığı olan uşağın yuxu problemi də ola bilər.

Uşağınızın bu mərhələni keçməsi normaldır. Danışmaq, oxumaq, yellənmək və ya çox yemək üçün çox təşviq almayın. Təxminən 6 aydan sonra bir körpənin təkbaşına yatmasına kömək edə bilərsiniz. Onunla  bu vaxtlar yumşaq danışın, kürəyindən bir vuraraq təsəlli verin; ancaq onu qucağında tutub qidalandıraraq mükafatlandırmağa çalışmayın.

 

4. Yatmağın vaxtının gəldiyini anlamasına imkan verən bir rutin qurun.

Hər axşam yatmazdan əvvəl eyni şeyləri etmək, uşağınızın yatma vaxtı gəldiyini bilməsinə kömək edir. Hamam almaq, bir hekayə oxumaq, sonra işıqları söndürmək və yuxuya getməsinə kömək etmək kimi rahatlamaq və rahatlamaq üçün bir qayda qurun. Hər axşam eyni qaydalara riayət edin və uşağınızın otağında bu qaydaya son verin. 4-cü aydan sonra belə bir tənzimləməyə başlamaq, müsbət nəticələr əldə etməyinizə kömək edəcəkdir.

Uşağınızın asanlıqla yuxuya dalması üçün bunları edin

5. Yuxudan yayınma fəndlərinə aldanmayın

Bəzi uşaqlar daha çox vaxt keçirməyiniz üçün başqa bir hekayə oxumağınızı istəyə bilər, tualetə gedə bilər, susamış ola bilərlər. Onu yataqdan qaldırmaq və istəklərini qarşılamaq əvəzinə, ehtiyaclarını ödəmək üçün yanına gedin və yatmağın vaxtının gəldiyini xatırladın.

 

6. Yuxu yuxu gətirir, unutmayın!

Gün ərzində kifayət qədər yatmayan gənc uşaqlar gecə yatmaqda çətinlik çəkə bilərlər. Əksər körpələrin gündə iki-üç yuxuya ehtiyacı var. Hər dəfə yatmazdan əvvəl mümkün qədər onu sakitləşdirməyə çalışın.

 

7. Tənəffüs yolları problemləri yuxu keyfiyyətini azaldır.

Bəzi uşaqlar yuxu apnesi, allergiya, soyuqdəymə, astma, genişlənmiş badamcıqlar və adenoid problemləri səbəbindən kifayət qədər hava ala və yata bilmir. Yuxu apnesi olan uşaqlar tez-tez yüksək səslə xoruldayır, nəfəs almaqda çətinlik çəkirlər və narahat yuxu keçirirlər. Körpələrdə kolik, turşu reflü, qulaq ağrısı və ya diş ağrısı da yuxuya mane ola bilər. Bu barədə pediatrınıza müraciət edin.

 

8. Qorxulu yuxular görürsə, onunla birlikdə olun.

Uşaqlar zaman-zaman pis xəyallar qururlar. Bu normaldır və əksər pis yuxular zərərsizdir. Pis xəyallardan sonra uşağınızı sakitləşdirin və yuxuya getdiyindən əmin olun.

 

9. Yatmış bir dostunun olduğundan əmin olun!

Bəzən yaxınlıqda xüsusi bir obyektin olması bir uşağın yuxuya getməsinə kömək edə bilər. Oyuncaq heyvanları bunun üçün yaxşı bir alternativdir.

 

10. Yaxşı bir yuxu üçün uyğun bir mühit yaradın.

Gecə rahat bir yuxu üçün uşağınızın otağını elə təşkil edin ki, gecə çox sakit, çox isti və ya soyuq olmasın. Uşağınızın yatdığı otaqda  televiziya və kompüter kimi elektron cihazları varsa, yatarkən  onların   söndürüldüyünə əmin olun.


Uşağınızın asanlıqla yuxuya dalması üçün bunları edin

Qeyd: Türkcədən tərcümə ilə təqdim olunur.

Hörmətli qonaq, Şərh yazmaq üçün zəhmət olmasa hesaba daxil olun ya da Qeydiyyatdan keçin.

Şərhlər:

Şərh Yaz
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu Xəbəra şərh əlavə edə bilməz.