» » Ayaq(topuq) ağrıları və əlaclar

Ayaq(topuq) ağrıları və əlaclar

 

Ayaq(topuq) ağrıları və əlaclar

 

Cəmiyyətin ümumi sağlamlıq problemlərindən olan ayaqağrısı, demək olar ki, hər bir insanın başına gələn bir vəziyyətdir. Bunun bir çox səbəbi ola bilər. Adətən, ayaq ağrısı işləmək, dayanmaq, çox gəzmək, futbol oynamaq kimi problemlərdən qaynaqlanır. Bundan əlavə, ayaq ağrısının ən çox görülən səbəblərindən biri də topuq sümükləri və ya sümük yaralanmalarıdır. Bəs  ayaq biləyi, daban və altdakı ağrıları  necə aradan qaldırmaq olar…

Dik vəziyyətdə dayanmağımıza imkan verən ayaqlarımız bəzi səbəblərdən narahat bir ağrıya səbəb olur. Bir çox səbəbdən yaranan bu ağrılar bəzən səhv məşqlər, bəzən də yüksək təsirli idman, artıq çəki və ayaqqabı seçimi kimi problemlərdən qaynaqlana bilər. Ayaq ağrısının başqa bir səbəbi kalsifikasiya ola bilər.

 

Ayaq ağrılarının səbəbləri

 

Narahat bir ağrıya səbəb olan ayaq ağrısı, ayağın altındakı fassiya adlanan qalın birləşdirici toxuma topuq sümüyünü barmaqlara bağlayır. "Plantar fasiit” kimi bilinən, ayağın altından uzununa uzanmış və altından dəriyə yapışmış qalın liflərdən ibarət olan bu vəziyyət, dabanın altındakı ən çox görülən ağrı səbəbinə çevrilir. Ayağınızı dəstəkləyən bu güclü bağ olan "Plantar fasiit”, iltihab, qıcıqlanma, zədə, toxuma iltihabı şəklində  problemlər kimi meydana gəlir. Ayaq ağrısının ən çox yayılmış səbəbi, ümumiyyətlə, tendon ligamenti və ya sümük zədəsidir.

 

Bundan əlavə, "Axilles tendon” zədəsi, bursit, daban sümüyü və stress qırıqları ayaq ağrısının ən çox yayılmış səbəbləridir. Ayaq ağrısı öz aralarında bir çox hissəyə bölünür. Onlardan biri,  demək olar ki, hər bir insanın ayağının ağrısıdır. Bu ağrının səbəbi, daban sümüyünü barmaqlara bağlayan bir bağ olan ayağın alt hissəsində "fasya” adlanan qalın toxumadır. "Plantar fasiit” olaraq bilinən bu vəziyyət  topuq altındakı ağrının ən çox yayılmış səbəbidir. Başqa bir ayaq ağrısı ayaqbiləyi ağrısıdır. Ümumiyyətlə, artrit olaraq bilinən ayaqbiləyi ağrısı, bədənin oynaqlarda yaratdığı iltihabın görünüşüdür. Nəticədə, ayaqbiləyi bürkülməlariı ayaq biləyi ətrafındakı birləşdirici toxumalara ziyan vurur.

 

Ayaq(topuq) ağrıları və əlaclar


Bəs nə etməli?

 

• Ayaq ağrısı üçün yaxşı təsir edən  üsullardan biri soyuq masajdır. Ayağınız ağrayarkən soyuq masaj etsəniz, bu zaman ağrınızı  yüngülləşdirərsiniz. Bir buz paketini ayağınızda 10-15 dəqiqə saxlayın. Daha sonra, çalışdığınız soyuq masajla bu ağrının aradan qalxdığını görəcəksiniz.

 

• Ayaq ağrısı üçün yaxşı olan başqa bir üsul daimi olaraq idman etməkdir.  

 

• Ayaqqabını yanlış  seçdiyiniz üçün ayaqlarınızda ağrı ola bilər. Bu səbəbdən ayağınıza uyğun ayaqqabı seçsəniz, ayaqlarınızda ağrı yaşamayacaqsınız.

 

• Həkimə getmədən evdə tətbiq edə biləcəyiniz bitki üsulları ilə də ayağınızın ağrısını yüngülləşdirə bilərsiniz. Ən çox yayılmış üsul, İngilis duzu olaraq da bilinən epsom duzu istifadə edərək ayağınızın ağrısını aradan qaldırmaqdır. Bir su qabına iki -üç yemək qaşığı Epsom duzu qoyun. Sonra ayaqlarınızı bu qabda 10-15 dəqiqə saxlayın. Bu şəkildə ayaq ağrınızı rahatlaşdırır və ödem meydana gəlməsinin qarşısını alır.

 

• Ayaqlarınızdakı ağrıları aradan qaldırmağın başqa bir üsulu, qərənfil bitkisinin yağıdır. Bu yağ qan axınını stimullaşdırmağa kömək edir. Ayaqlarınızı mixək yağı ilə masaj etsəniz, bu da qan axını balanslaşdırılır. Beləliklə, əzələlər rahatlaşır və ayaq ağrısı yox olur.

• Yeməklərimizdə və evdə təmizlik və baxım üçün istifadə etdiyimiz möcüzəvi qidalardan biri olan sirkəni istifadə edərək ayaqlarınızdakı ağrını aradan qaldıracaqsınız. Su qabına bir stəkan sirkə tökün. Sonra ayaqlarınızı bu suda orta hesabla 15 dəqiqə saxlayın. Bu üsulu mütəmadi olaraq tətbiq etsəniz, ayaqlarınızdakı ağrının getdiyini görəcəksiniz.

 

• Geniş istifadə etdiyimiz bitki çaylarından biri olan adaçayı bitkisi də ayaq ağrılarını rahatlaşdırır və bədəni rahatlaşdırıcı təsir göstərən möcüzəvi bir qidadır. Bir litr su ilə dolu bir qabda adaçayı əlavə edin və qaynadək gətirin. Sonra suya alma sirkəsi əlavə edin. Sonra bu qaynar suya istirahət edin və pambıq köməyi ilə ayaqlarınızı masaj edin.


Qeyd: Yazı türkcədən tərcümə ilə təqdim olunur.

Hörmətli qonaq, Şərh yazmaq üçün zəhmət olmasa hesaba daxil olun ya da Qeydiyyatdan keçin.

Şərhlər:

Şərh Yaz
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu Xəbəra şərh əlavə edə bilməz.